Moord op voetbalvrijwilliger Richard Nieuwenhuizen 2-12-2012

Moord en doodslag gepleegd door moordzuchtige immigranten, tegen de oorspronkelijke bevolking.
Forum rules
De PVV is dse enige partij die voor strenge straffen en gerechtigheid is.
De criminelen in de cel en wij veilig over straat in plaats van hoe het tegenwoordig gaat!

Moord op voetbalvrijwilliger Richard Nieuwenhuizen 2-12-2012

Postby Führer » Tue Dec 04, 2012 8:02 am

di 04 dec 2012, 07:46 | 10 reacties

Laatste woorden grensrechter: "Wat een kutvoetbal"
Richard_Nieuwenhuizen.JPG
Richard_Nieuwenhuizen.JPG (7.35 KiB) Viewed 3750 times

Het vlaggen van de jeugdwedstrijd van zijn zoon Mykel heeft voetbaldier Richard Nieuwenhuizen met de dood moeten bekopen. De 41-jarige hobbygrensrechter stierf gistermiddag in het ziekenhuis, nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar met hun noppenschoenen zondagochtend op beestachtige wijze op zijn hoofd intrapten omdat ze het niet eens waren met zijn buitenspelbeoordelingen.

„We zijn er helemaal kapot van”, stamelde voorzitter Marcel Oost, nadat Mykel hem per sms had laten weten dat zijn vader, te midden van zijn vrouw, moeder en drie zoons, was overleden. „Gisteravond was hij nog even aanspreekbaar in het ziekenhuis. Hij herkende me: ’Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè’, zei hij."
Richard_Nieuwenhuizen2.jpg

„Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken”, vertelt de preses aangeslagen.

Vermoedelijk is Nieuwenhuizen overleden als gevolg van hersenschade, opgelopen door de trappen op zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van BuitenBoys B3 opliep. „Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen”, reconstrueert voorzitter Marcel Oost

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2112 ... bal__.html
Führer
Site Admin

Re: Moord op voetbalvrijwilliger Richard Nieuwenhuizen 2-12-2012

Postby DerMauz » Thu Dec 20, 2012 1:59 am

Ik wist godverdomme geen eens dat het om Marokkaanse spelers gingen ?!?!

godvergeten tyfus zooi!! spijt me Marcel dat ik daar niet terplekke bij was,.. ik weet het achteraf makkelijk praten.
maar 3 10 of 20 Marokkanen; ik vlieg er tussen!! (80kg wegende fitness Mauz had er graag op los geklappert!)

Echt een schande dit!! wat een tyfus volk!!
Pim we never forget you!
DerMauz

Return to Moord en doodslag gepleegd door moordzuchtige immigranten. Lijst van slachtoffers allochtoon geweld.