Roofmoord op juwelier Ruud Stratmann (47) April-2012

Moord en doodslag gepleegd door moordzuchtige immigranten, tegen de oorspronkelijke bevolking.
Forum rules
De PVV is dse enige partij die voor strenge straffen en gerechtigheid is.
De criminelen in de cel en wij veilig over straat in plaats van hoe het tegenwoordig gaat!

Roofmoord op juwelier Ruud Stratmann (47) April-2012

Postby Führer » Mon Apr 30, 2012 6:29 am

Laffe moordenaars op beeld
Van onze Haagse redactie
DEN HAAG - Dit zijn de beelden van de laffe overvallers die op brute wijze afgelopen woensdag een einde maakten aan het leven van de hardwerkende goudsmid Ruud Stratmann (47).
racistische_allochtonen_vermoorden_blankeman.jpg

Moordenaars in beeld

Op het filmpje, dat door de politie is vrijgegeven, is te zien hoe de twee de zaak Lapidee aan de Haagse Beeklaan binnenkomen en in eerste instantie rustig in de vitrines van de juwelier kijken. Ineens trekken ze allebei een pistool en richten dat op de juwelier achter de toonbank.

Het stukje waarin is te zien dat de man ook wordt neergeschoten, is uit het bewerkte filmpje gehouden. Met het vrijgeven van deze schokkende beelden hoopt de politie de daders zo snel mogelijk te pakken. De twee nietsontziende mannen, die met waarschijnlijk alleen twee nepbrillen op als camouflage de winkel binnenkwamen, vluchtten na het lossen van het dodelijk schot te voet in de richting van de Noorderbeekstraat.

Sindsdien is er een ware klopjacht gaande met het verspreiden dan deze beelden als hoogtepunt. In de directe omgeving van het winkelpand worden grote billboards met de foto’s neergezet en wordt er van deur tot door geflyerd. Het openbaar ministerie maakte gisteren eveneens bekend dat er een beloning van 15.000 euro is uitgeloofd voor de gouden tip.

In de Telegraaf geven zowel de burgemeester Van Aartsen als de plaatsvervangend korpschef Van Musscher aan dat alles op alles zal worden gezet om de twee zo snel mogelijk achter slot en grendel te krijgen. „Er is een morele grens overschreden”, zo stelde Van Musscher.

Stratmann liet zijn winkel enkele jaren geleden zwaar beveiligen door experts in het programma De Ultieme Woondroom. De beelden komen van destijds geplaatste camera’s.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1201 ... eld__.html
Führer
Site Admin

Re: Roofmoord op juwelier Ruud Stratmann (47) April-2012

Postby dogbos » Tue May 08, 2012 5:57 am

nou dat was weer een schok,die fucking buitenlanders,sorry maar ik ben opgefokt,gisteren ruzie gehad met zo,n zandneger,mijn beide onderarmen zijn dik en opgezwollen na een gevecht met zo,n armoedzaaier,mischien ben ik wel te
extreem,maar op dit moment ben ik blij dat de sproeier niet binnen hanbereik is en was want dan zat mijn vrouwtje nu alleen thuis en zat ik op het buro,de ramen liggen eruit aan de achterkant.de politie heeft hem mee genomen en even later weer vrij gelaten,ik moet straks eerst naar de letselschadeadvokaat want hij gaat alles moeten betalen.Waarom moord een blanke niet eens een keer een stuk of wat van die opvreters uit,ik ben op dit moment zeer opgefokt en zal me zelf moeten verdedigen want hij zou me schieten,en ik ben nog van plan om nog wat langer te leven.Waarom worden die zakkenrollers en oude mensjes berovende nietsnutten erniet gewoon uit nederland gezet,ik stel me beschikbaar voor alle akties,als je me wilt chekken ga je gang,ik heb een appeltje met die zandnegers te schillen,zo ik ben blij dat ik even mijn gal heb kunnen spuwen.ik wil rechts steunenen.
dogbos

Postby Führer » Wed May 09, 2012 5:27 am

Welkom dogbos op het forum en aan de juiste kant van het politieke spectrum, jammer dat het op deze manier gebeurt zoals bij vele van ons. Andere culturen met barbaarse normen in het eens zo vredige Nederland kon ook niet goed gaan. Net als je ongelukken kunt verwachten als je een vos in een kip;penhok zet en het hek dicht doet.
Acties doen we niet op extreem-rechts.nl als advies kunnen we wel zeggen dat met dis soort vreselijk vervelende zaken het beste is om de aandacht te trekken en op het multiculturele crimineeltje te vestigen. Dit soort debielen kunnen hun gangetje voor de laatste decennias gaan omdat ze er elke keer mee wegkomen. Naar de rechter is een goeie stap en zo veel mogelijk geld van hem afpakken. Naar de krant gaan, lokale dagblad of buurtkrant. Sowieso aanklagen om zijn gegevens te krijgen en zo veel mogelijk publiceren, in de krant of op internet als het binnen de wet is. Zodat hij over een aantal jaar nog herinnerd en hopelijk gestraft wordt voor zijn racistische gedrag tegen een oorspronkelijke Nederlander.
Ramen ingooien na een akkefietje kan volgens mij gewoon aangeklaagd worden met stalking/bedreigingen inderdaad materiele en emotionele schadevergoeding eisen, zeker als die met moord heeft gedreigd is het volgens mij mogelijk om hem in de cel te doen belanden, maar dan moet je er wel actief achteraan gaan en niet stoppen want we weten allemaal dat de politie bij dit soort zaken probeert om je op andere gedachten te brengen. Gebruikelijk door of aan te sporen om de aanklacht in te trekken, er op te wijzen dat de criminele allochtoon verdachte wellicht wraak neemt bij het indienen van een aanklacht of door de zaak zoooooo lang te laten duren dat je het incident min of meer al bent vergeten en dan de zak erbij neer gooit. Zo komen deze crimineeltjes er elke keer mee weg.
Führer
Site Admin

Postby dogbos » Wed May 09, 2012 10:56 am

nou het is precies zo gegaan als je schrijft,ik was gisteren al bezig een wapen te regelen toen de politie kwam zeggen dat het niet zoveel zin had om aangifte te doen want dan zou die zandneger ook aangifte doen.Nou uiteindelijk heb ik maar moeten beloven geen wraak te zullen nemen en ,,meneer''zou dan het grote raam die speciaal gemaakt moet worden vergoeden,maar waar ik mee in mijn kop zit kan hij niet en nooit vergoeden,heel mijn geest roept en giert van de adrenaline WRAAK ZAL DE MIJNE ZIJN.Waarom komt er niet zon figuur als anders breivik,die hier es een sootje van die op kinderbijslag levende untermenschen ausradiert zo als Hitler het zo mooi zij.Wij nederlanders werken maar en daT begint overal maar van die stinkende vreettentjes,die dan mooi gebruikt kunnen worden om hun drugs geld wit te wassen,ik ben het zat en de politiek laat ons ook in de steek,Wilders was mijn hoop wie staat er nu op om de kar te trekken,we hebben iemand nodig die ook net als wilders ook geen multikultie sootje van nederland
wil.Het is ons land waar onze voorvaderen voor hebben gestreden,en kijk nu om je heen er gaat geen minuut voorbij
of je komt een buitenlander tegen.Ik woon in een redelijk grote stad en kijk er naar uit om es om me heen te kijken en dan es geen multikultie maatschapij te zien.Elke nederlander denkt daar toch diep in zijn hart kijkend over na en komt dan toch ook tot de conclusie,dat de politiek ons in de steek laat.Wat moeten die luiaards hier nog,werken doen ze toch niet,dus gewoon uitzetten dat is de oplossing,en het zo moeilijk mogelijk maken om zich in ons land te vestigen.Ik ben nu al bezig om grond aan te schaffen om daar straks de eerste helemaal raszuivere nederzetting te starten,er ligt al een ontwerp klaar,er moeten alleen nog meer investeerders gezocht worden,zodat er iets komt voor mensen die het zat zijn om in een multikultie samenleving te moeten wonen
sieg nederland,hoezee
dogbos

Return to Moord en doodslag gepleegd door moordzuchtige immigranten. Lijst van slachtoffers allochtoon geweld.