Jodenhaat - Jodenangst - revisionisme

Poltiek en andere extreem-rechtse zaken weetjes tips en truuks.

Jodenhaat - Jodenangst - revisionisme

Postby Führer » Fri Feb 19, 2010 7:29 am

We lezen en horen het vaak in de Linkse media extreem-rechts haat alle joden. In mijn geval is niets verder van de waarheid als deze mythe.
Toch zal ik proberen om dit onderwerp te begrijpen en zo kort mogelijk uit te leggen.

Jodenhaat of antisemitisme dateert eigenlijk terug zolang de christenen en joden in aanraking zijn gekomen, er zal hier veel over te schrijven zijn maar ik laat deze periode voor wat het is en richt me op de moderne geschiedenis, die naar mijn idee invloed hebben op de situatie van vandaag.

Hitler schreef het in zijn beroemde boek 'Mijn kampf' de gehele blanke mannen populatie uit Duitsland was aan het vechten en sterven voor het o zo mooie vaderland, de overlevende kwamen terug in een land dat zij niet meer herkende. De joodse bevolking had vele bedrijfjes overgenomen en nieuwe zeer successvolle bedrijven gestart simpelweg omdat alle andere mannen aan het front diende.
Niet alleen hitler had dit door maar de gehele bevolking had dit door.

Na de Tweede wereldoorlog vondt dit zelfde plaats in America al was het hier een combinatie van Joden en zwarten die een nieuwe realiteit lieten zinen in het dagelijkse leven.

Na de tweede wereldoorlog was deze episode uit de geschiedenis niet meer weg te denken uit welke discussie of welke politieke beslissing. De joden en linkse mensen gooide deze periode elke keer weer op tafel voor hun eigen gewin.
Niet alleen dit maar er zijn vele mensen die geloven dat de feiten uit deze periode verdraait, gemanipuleert en ronduit verzonnen zijn in hun eigen 'voordeel'.

Een klein hedendaags voorbeeld is de anne frankstichting.
De naam klinkt heel zielig, onschuldig en lief, echter de organisatie die deze naam misbruikt is een politieke werkgroep die dezelfde manipulatie en leugens gebruikt als de nazi's zelf.

De mensen die vraagteken zetten bij de geschiedenis die ons geleert wordt op school over 'de holocaust' worden Revisionisten genoemt. de linkse en joden hebben het dan over 'holocaust ontkenners'.
Belangrijkste punten van Revisionisten:
Er is geen enkel bewijs van gaskamers, er is nooit gas gevonden in lijken of massa graven.
Het woord gaskammer wordt vertaald als vernietigingsgaskamer, terwijl dit het duitse woord voor ontluizings kamer is.
De zogenaamde orginele gaskamers zijn gebouwd NA de tweede wereld oorlog.
Het woord 'sonderkommando' bestaat in geen enkel geschrift en is alleen NA de tweede wereld oorlog gebruikt.
Veel ooggetuigen en slachtoffers zijn aangetoonde leugenaars, toch werden er mensen ter dood en levenslang veroordeeld door deze leugens.
Het magische nummer 6 miljoen werd niet bijgesteld terwijl het aantal auschwich slachtoffers werd bijgesteld van 4 miljoen naar 1 miljoen.
NA de tweede wereld oorlog werden er 1.1 miljoen duitse soldaten doodgehongerd in Westerse geallieerde concentratie kampen en meerde miljoenen in communistische concentratie kampen.
De moord op Rudolf Hess is het bewijs dat er veel te verbergen is.
6 miljoen is het aantal Joden dat in het derde rijk leefde voordat de oorlog begon, Na de tweede wereld oorlog betaalde Duitsland meer dan 4 miljoen uitkeringen aan overlevende Joden uit het bezette rijk.
6- 4+ miljoen = 6 miljoen?
Joods grapje: Er is geen business als SHOA business.
750 000 lijken begraven, dan opgraven in de winter -15 graden en dan verbranden op houtvuurtje is onmogelijk.

Meer informatie over Holocaust kritiek kan ik alleen maar naar dit draadje wijzen http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=673655

Het jodendom is een mysterieus geloof en erg fundamenteel, zeker in de vorige jaren zien alle joden er in de hele wereld hetzelfde uit geloven hetzelfde en zijn vaak erg makkelijk te onderscheiden van de lokale bevolking. Niet vanwege huidskleur maar door de kleren en gebruiken die deze groep zelf gebruikten.
Hierdoor werdt het voor sommige mensen erg duidelijk dat deze mensen een aparte agenda hadden een wereldwijde agenda.
Het leek erop dat deze groep de wereld wilden bezitten beheren en een nieuwe wereld orde opzetten.
De joden waren vaak erg successvol en hadden al snel de media wereld in america in handen. Met behulp van mijarden dollars winst en een steeds groter netwerk verspreiden deze mensen hun propaganda.
Men wijst vaak op de gedwonge immigratie en rassen menging opgelegd door deze media als de belangrijkste oorzaak van de achteruitgang van America en nu van het gehele blanke volk. Want deze media beperkt zich niet alleen tot america maar nu heeft het ook europa in zijn greep.

Voor iedereen die het niet op rassenmenging/massa immigratie heeft wordt hiervoor als een jodenhater ofwel extreem-rechts uitgemaakt in de media.

Dit is maar een zeer korte en simplistische uitleg voor jodenhaat en jodenangst maar het geeft een idee wat de redenen achter jodenangst zijn.

Deze mensen denken dat onze maatschappij volledig is vernietigd door het joodse 'masterbrein'.
En zijn geen daders maar slachtoffers.

In mijn zoektocht naar en over extreem-rechts ben ik uiteraard ook op de extreem-linkse webstek indymedia gekomen. Wat ik hier aantrof verbaasde mij erg de anti-joodse en antisemitische houding die deze extreem-linkse criminelen hebben lijkt wel erg veel op extreem-rechts.
ieder volk
ikke - 12.07.2004 10:32
Sloop Israel voor een Pallestina waar joden, moslims en alle anderen evenveel rechten hebben. Zionisme is racisme en fascisme.
Het "Joodse Volk" bestaat niet. Er is een religie, thats it, niets meer en niets minder

http://anonym.to/?http://indymedia.nl/n ... 0438.shtml

ikke - 12.07.2004 12:46
Het huidige Israel is een schande voor de mensheid met haar semi-fascistische idiologie en haar fascistische praktijken.
Weg met Israel voor een vrij Pallestina!

Weg met israel, hetzelfde als Achmed ahmedinejad en Hitler voor ogen hebben/hadden.
Antisemitisme en jodenhaat is dus zeker niet alleen voor extreem-rechts weggelegd.
Führer
Site Admin

Re: Jodenhaat - Jodenangst

Postby Führer » Mon Mar 01, 2010 7:06 pm

Buitenstaander wrote:
Dit is maar een zeer korte en simplistische uitleg voor jodenhaat en jodenangst maar het geeft een idee wat de redenen achter jodenangst zijn.

Deze mensen denken dat onze maatschappij voledig is vernietigd door het joodse 'masterbrein'.
En zijn geen daders maar slachtoffers.

Oke, ik neem dus aan dat jij niet in de joodse mythe gelooft.

Waarom noem jij jezelf dan de fuhrer ? en waarom heb je KKK white power zooi in forum banner staan ? de KKK heeft helemaal niks met Nederland te maken, laat staan Europa, en de term white power is ook een Amerikaans iets.

Ook vraag ik gelijk waarom je op Wilders stem gezien hij tegen white power is en geen probleem heeft met immigratie en integratie.

Als je het stukje 'verplicht lezen' topic had gelezen had dat al duidelijk moeten zijn.
Ik stem op Wilders omdat ik zijn politiek steun, alleen vanwege het feit dat ik op Wilders ga stemmen wordt ik uitgemaakt voor alles en nog wat.
Zoals hitler, hitler jugend, nsb, extreem-rechts rascist en nog meer gekkigheid.
Zover zelfs als de elite van Nederland en extreem-linkse wetenschappers Wilders en zijn aanhangers als extreem-rechts bestempelt.

Dit tot mijn verbazing want ik heb mijzelf nooit als extreem-rechts gezien maar gewoon als gematigd rechts.
Maar goed als het dan zo zeer extreem-rechts moet zijn verdiep ik mijzelf in extreem-rechts wat ook veel intressante dingen te bieden heeft.

Deze website is vooral van wat ikzelf altijd als extreem-rechts heb beschouwd, zoals white power, kkk, skinheads en jodenhaat.
Extreem-rechts is ook niet iets dat tot onze grensjes gaat, maar strekt in de gehele blanke wereld.

Dus wat hebben deze symbolen met Nederland te maken? Netzoveel als dat Wilders met extreem-rechts te maken heeft, helemaal niets dus.

En Fuhrer betekent niets meer als Baas in het Duits, ik ben dus de baas van deze website.
Führer
Site Admin

Return to Politiek en andere extreem-rechtse zaken