Rechtzaak na weigeren mannelijke anesthesist

Meldpunt discriminatie.
We worden ermee doodgegooid alle Nederlanders zijn racisten en discrimineren alles en iedereen.
De waarheid ligt jammer genoeg 180 graden andersom.

Rechtzaak na weigeren mannelijke anesthesist

Postby Führer » Thu Mar 11, 2010 7:58 pm

vr 19 feb 2010, 14:57 Video Buitenland
Twingly blog zoekenJouw blog hier

Rechtzaak na weigeren mannelijke anesthesist BRUSSEL - Voor een rechtbank in Antwerpen is vrijdag een celstraf van tien maanden en een boete van 1100 euro geëist tegen een moslim, die weigerde zijn vrouw door een mannelijke anesthesist te laten verdoven.

De 35-jarige Ehssan Z. bracht zijn hoogzwangere vrouw in augustus 2007 naar een ziekenhuis. Een gynaecologe stelde hartritmestoornissen vast bij het kind en raadde een keizersnede aan. De dienstdoende anesthesist werd opgeroepen maar Z. wilde niet dat een man zijn vrouw verdoofde en gedroeg zich agressief.

Na een telefoontje met een imam gaf de man alsnog toestemming voor de verdoving, op voorwaarde dat zijn vrouw geheel in doeken werd gewikkeld. De anesthesist moest meteen na de verdoving de kamer verlaten en de operatie op de gang volgen. De geboorte verliep verder zonder problemen.

De uitspraak volgt op 19 maart.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/6078 ... html?p=3,2
Führer
Site Admin

Re: Rechtzaak na weigeren mannelijke anesthesist

Postby Manke » Sat Feb 04, 2012 7:31 pm

lekker kapot laten gaan, volgende patient....
Manke

Postby KraftDurchFreude » Mon Feb 06, 2012 3:39 pm

Wat een belachelijke actie van die moslim. Je vrouw en/of je kind laten sterven omdat een of ander telefoonboek dat zegt? Brrr, krijg er de rillingen van. Wat ben ik toch dankbaar dat ik in een blank gezin ben opgegroeid zeg...
Inderdaad, zoals Manke al zegt: gewoon leeg laten bloeden, volgende patiënt!
En wat mij vooral zo vreselijk dwarszit van de moslims, is, dat ze - als ze geen hulp krijgen - zeiken dat wij Nederlanders een "klotevolk" zijn (Ja, zo werd mij dat gezegd. Door een willekeurige Marokkaan), en dat áls we ze wél hulp verlenen, dat het dan ineens niet goed genoeg is!
KraftDurchFreude

Postby abbeldebabbel » Tue Mar 20, 2012 12:59 pm

Endlösen al die tyfus mislims , de goede laten we een uurtje extra hangen
abbeldebabbel

Return to Meldpunt discriminatie