KPN discrimineert blanke mannen

Meldpunt discriminatie.
We worden ermee doodgegooid alle Nederlanders zijn racisten en discrimineren alles en iedereen.
De waarheid ligt jammer genoeg 180 graden andersom.

Postby Führer » Thu Apr 15, 2010 4:54 am

Oct 24th 2009, Frank Verhoef

Ik begin me serieus af te vragen waarom ik nog klant ben bij KPN. Het telecombedrijf wil namelijk meer vrouwen in de top. Nu is dat op zich best goed. Als bijvoorbeeld blijkt dat vrouwen keihard worden gediscrimineerd, dan kan zo’n bedrijf heel goed voor zichzelf beslissen of ze liever wat meer vrouwen willen. Toch zit er een hele dikke adder onder het gras.

Want om meer vrouwen naar de top te loodsen, mogen voor bepaalde hoge functies alleen vrouwen zich kandidaat stellen. Volgens KPN-bestuursvoorzitter Ad Scheepbouwer ‘hebben allerlei maatregelen om vrouwen te helpen en te stimuleren in hun loopbaanontwikkeling in zijn acht jaar bij KPN te weinig opgeleverd‘. Goh, hoe zou dat nou komen? Zijn vrouwen misschien niet zo geïnteresseerd in de top?

Dit voorstel is je reinste discriminatie. Hardwerkende mannen mogen niet doorstromen naar de top, omdat het mannen zijn? Wat een ongelofelijk ondoordacht voorstel van Scheepbouwer. De volgende stap is het uitbreiden van discriminatie, bijvoorbeeld op basis van geaardheid en ras/huidskleur.

Op een zeker moment mogen alleen nog allochtone homoseksuele vrouwen solliciteren, want die moeten ook in de top zijn vertegenwoordigd. Ik stel voor dat de hele top van KPN het controversiële (althans, voor feministen) boek Mythe van het glazen plafond van Elsevier-redacteur Marike Stellinga gaat lezen. Echt zo snel mogelijk, want dit is gewoon te belachelijk voor woorden.

Deze discriminatie melden? Gewoon doen. Dat kan hier.

Bron: http://www.dagelijksestandaard.nl/2009/ ... rt-mannen/
Führer
Site Admin

Return to Meldpunt discriminatie