Geert Wilders: 'Geef kwartje van Kok terug'

PVV eindelijk in de regering al is het nog op de gedoogplaats met de hulp van god zit de pvv de volgende keer aan het hoofd van de regering.
Forum rules
Alles over PVV en Wilders

Geert Wilders: 'Geef kwartje van Kok terug'

Postby Führer » Sun Jun 24, 2012 7:04 am

za 23 jun 2012, 05:30

'Geef kwartje van Kok terug'
door Paul Jansen
DEN HAAG - Om de torenhoge benzineprijzen te drukken, dient de overheid het ’kwartje van Kok’ na ruim twintig jaar te schrappen. Dat wil de PVV, die het plan tot thema maakt bij de komende verkiezingen.

Het ’kwartje van Kok’ staat voor de extra benzineaccijns die tijdens de crisis van 1991 door toenmalig PvdA-minister Kok werd ingevoerd om de oplopende tekorten weg te werken. Hoewel de economie later herstelde, werd de accijnsverhoging nooit teruggedraaid.

De accijns kan volgens de PVV met 12 cent per liter omlaag voor benzine en diesel en met 6 cent voor lpg, staat in het nog te verschijnen verkiezingsprogramma. Het PVV-plan kost 1,8 miljard euro.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1241 ... ug___.html
Führer
Site Admin

Re: Geert Wilders: 'Geef kwartje van Kok terug'

Postby berkenkruis » Fri Jul 06, 2012 11:56 am

Zullen we dat gewoon niet doen, ik had vroeger al een vriend op school waarvan de ouders haast met de auto naar de buren gingen. Voor mijn huis is de straat altijd driedubbel volgeparkeerd met moeders die hun kind komen afzetten omdat deze niet twee minuutjes wil fietsen zodra er een wolk voorbij drijft.
Eindelijk zie ik dit belachelijke gedrag afnemen, ik vermoed door de brandstofprijzen, en een maat van me heeft sinds drie weken toch maar een fiets gekocht. Ik zie dit als een enorme vooruitgang en dan moet de brandstof ineens weer goedkoper? We moesten toch bezuinigen? Dit valt me dan weer tegen van meneer Wilders. Dit soort fratsen moet hij gewoon niet doen dan is het ook niet nodig om het begrotingstekort tot 4,5% te verhogen.
berkenkruis

Postby Führer » Fri Jul 13, 2012 9:52 pm

Ik vind het anders een goed iee alleen erg laat, vandaar ook dat dit plan beter met terugwerkende kracht ingevoerd dient te worden.
Het kwartje van kok moest het begrotingstekort terugdringen, we kunnen stellen dat het begrotingstekort niet meer zo erg was sinds er weer geld is uitgegeven aan onbelangrijkere dingen dan de koopkracht van de burgers waar het kwartje van kok vandaan kwam.
We willen dus alle kwartjes van kok terug sinds er weer geld is uitgegeven aan allochtonen, ontwikkelingssamenwerking en of andere voor Nederlanders onbelangrijkere dingen.

Aangezien dit geld weggeef gedoe nooit is gestopt eissen we alle kwartjes van kok terug met terug werkende kracht. Wat tevens een enorme boost voor de koopkracht van de burgers is en het bedrijfsleven.

Dat mensen met de auto gaan inplaats van de fiets of te lopen zie ik zelf als een symptoom van multiculturalisering waar men niet veilig en comfortabel over straat kan gaan. In de westerse cultuur wat het gewoon om beleefd te zijn tegenwoordig in deze multiculturele samenleving kan je alles verwachten op straat waar niemand behoefte aan heeft.
Loop je lekker over straat komt er een hele familie middeleeus geklede mensen over straat whadafuq.
Of erger je hond wordt doodgeschopt of je dochter aangerand......

Tevens is deze samenleving zo gemaakt door de social engineerd dat we totaal afhankelijk zijn van brandstof in weze is brandstof ook een eerste levensbehoefte in een samenleving als dit.
Dat dit 70% belast wordt is totaal krankzinnig een belasting tarief met andere eerste levensbehoeften zoals eten en drinken lijkt redelijker wat om een belastingtarief van 6% zou komen.
Dan kom je op ongeveer 60 cent per liter inplaats van 1euro en 70cent.
Führer
Site Admin

Postby Führer » Fri Jul 13, 2012 9:54 pm

Elke aanval van Wilders is trouwens ook positief te noemen ook al ben je het niet eens met de aanval. Linkse politici zijn net kinderen, als je ze de ruimte geeft krijgen ze steeds gekkere dingen in hun hoofd. Zolang je ze bezig houdt met zich te verdedigen hebben ze geen tijd en draagvlak om andere communitische dingen uit te voeren als, grenzen wegdoen, staatsfinancien over te geven aan brussel en het blanke ras te vervangen door een bruin ras.
Führer
Site Admin

Return to PVV - Wilders