Joop.nl vergelijkt PVVer Van Doorn met Anders Behring Breivi

PVV eindelijk in de regering al is het nog op de gedoogplaats met de hulp van god zit de pvv de volgende keer aan het hoofd van de regering.
Forum rules
Alles over PVV en Wilders

Joop.nl vergelijkt PVVer Van Doorn met Anders Behring Breivi

Postby Führer » Tue Jul 26, 2011 11:47 pm

Joop.nl vergelijkt PVVer Van Doorn met Anders Behring Breivik.

In een verklaring over de massamoord stelde Wilders zaterdag dat zijn partij "alles verafschuwt waar die man voor staat en heeft gedaan". Dan is het wellicht verstandig nog eens te kijken naar het - inmiddels verwijderde - symbool waar raadslid Van Doorn zich mee tooide op Twitter. Het zogeheten Jeruzalem Kruis, symbool van de gewapende strijders die in de duistere Middeleeuwen oorlog voerden tegen moslims. Massamoordenaar Breivik dweepte ook met die symboliek. Hij zag zichzelf als een nieuwe kruisridder. Van Doorn kennelijk ook.

Van Jole vindt zijn constatering legitiem. 'Als je dweept met gewapend geweld, en dat doe je als je de symboliek van de kruisridders tot de jouwe maakt, dan ben je gevaarlijk bezig', zegt hij. 'Het gaat om een manier van denken.' En, voegt hij er aan toe: 'Wij maken geen wetenschappelijk tijdschrift.'

'Het is een schandalige insinuatie', reageert Van Doorn. 'Ik verafschuw geweld. Je discussieert in de politiek met woorden. Ik betreur het dat een link is gelegd tussen mij en de dader van de verschrikkingen in Noorwegen.' Ook zegt Van Doorn zijn eigen tweet over 'de Noorse PvdA' te betreuren. 'Inhoudelijk klopte mijn bericht niet', erkent hij, 'en de timing was heel onhandig.'

Het PVV-raadslid heeft maandagavond abrupt zijn accounts op de sociale media opgeheven. 'Ik kan wel tegen een stootje maar op het moment dat mijn familie wordt bedreigd houdt het voor mij op', zegt hij. 'Ik begin er ook niet meer aan. De hele sfeer op Twitter verhardt de laatste tijd.'

Bron: http://www.joop.nl/politiek/detail/arti ... nde_noren/

Geschiedenis les voor Joop.nl, de kruisvaarders waren een reactie op aanvallende en massa moordende turken die grote dele van zuid-oost Europa aanvielen en uitmoordden.

Om te stellen dat het slecht is om een massa agenocide van tientalle miljoenen Christenen tegen te houden door middel van een militaire macht is totaal krankzinnig.
Met deze instelleng vindt Joop,nl dus dat je geen geweld en millitaire macht zou moeten gebruiken om een massamoordenaar zoals Anders Behring Breivik te stoppen.

Image
Führer
Site Admin

Return to PVV - Wilders