Oekraine het europeesche blanke bevolkings reservaat? - POLL

EUSSR wetten, wet voorstellen en historische paralellen met andere fascistische en totalitaire systemen.

Ik wil afreizen en vechten tegen de Russisch-Euro unie als dit een Blanke staat blijft.

Ja zeker als er een nobele zaak is om voor te vechten dan is het wel een Blanke vrijstaat.
1
100%
Nee ikke niet ik zie dat mijn ras verdwijnt maar dat boeit me geen flikker ik heb toch tv, bier en vreten.
0
No votes
Ja uhh als de staat zegt ga vechten dan ga ik erheen, als de staat niets zegt doe ik ook niets.
0
No votes

Total votes : 1

Oekraine het europeesche blanke bevolkings reservaat? - POLL

Postby Führer » Sun May 11, 2014 3:15 am

Voor de meeste van ons kwam het toch eigenlijk wel als een grote verrassing dat het Russische leger van de ene dag op de andere het schiereiland de Krim in hartje Europa innam, bezette en bij het grotere Russische rijk voegde.
Zondere enige verzet vanuit Europa of Amerka is dit super belangrijke strategische doel veranderde dit eiland in een Russische millitaire basis van de toekomst. Al was het uiteraard altijd al een belangrijke Russische marinebasis in pacht van de Oekrainiers, Nu is het hunnie grondgebied met alle rechten die daarbij horen.

Al is het verwonderlijk en bizar om te zien hoe de Oekraiense nationalisten zo tegen het nog blanke Rusland zijn, niet verwonderlijk gezien het verleden maar de term "No more Brother wars" wordt zo snel teniet gedaan helaas.
Wat zou er mooier zijn als Oekraine die het blanke Rusland toetrede en samen het gehele grondgebied omtoverden tot een Blanke hemel waar de tijdnuttig doorgebracht kon worden om zo de Blanke cultuur de ruimte in te begeleiden, in plaats van de meeste tijd bezig zijn met multiculturele onzin en zo goed mogelijk alle regeltjes die door eurocraten zijn bedacht te volgen.

Maar goed zonder te dagdromen is het zonder mir fantastisch nieuws dat er een Nationale regering in Europa aan de macht is gekomen. Ook al is het in de valstrik van de globalistische IMF getrapt toch is er niets mooiers dan te zien dat een deel van Oekraine wellicht in een Blanke vrijstaat omgetoverd kan worden.

Een blanke Vrijstaat in het Communistisch multiculturele Europa.
Führer
Site Admin

Return to EUSSR - Fascistisch europese unie