Excuus marokkaan ali b neemt het op voor moordenaars.

Extreem rechts nieuws en nieuwsberichten.
Rechtse nieuwsberichten geschreven door rechtse mensen zals u en ik op basis van relevante zaken en nieuws berichten.

Excuus marokkaan ali b neemt het op voor moordenaars.

Postby Führer » Thu Dec 06, 2012 4:24 pm

Ali B: 'Wilders, stop met 'haatcampagne'
Ali-B_globalist_communist.jpg
globalistische ali b rapt voor opheffen nederlandse grenzen.
ali_b.jpeg
ali b neemt het op voor brute marokkaanse moordenaars
ali_b.jpeg (11.68 KiB) Viewed 4673 times

Ali B. laat weten dat hij vindt dat Geert Wilders een 'haatcampagne' tegen Marokkanen voert, over de rug van het slachtoffer. Volgens Ali B. veroordelen alle Marokkanen die hij heeft gesproken het geweld tegen de grensrechter.

Ook verschillende politieke partijen in de Tweede Kamer hebben laten weten dat ze de opmerkingen van Wilders ongepast vinden.

http://www.telegraaf.nl/prive/21137240/ ... at___.html
Führer
Site Admin

Re: Excuus marokkaan ali b neemt het op voor moordenaars.

Postby Himmelt » Tue Dec 18, 2012 2:07 pm

Alsof iemand hem serieus neemt, volgens mij verdiende hij zn knaken ook in het witte poeder.
Dus gewoon je snavel houden ali, en als t allemaal niet bevalt hier...JE HOEFT HIER NIET TE ZIJN
Himmelt

Re: Excuus marokkaan ali b neemt het op voor moordenaars.

Postby DerMauz » Thu Dec 20, 2012 1:42 am

Ali B. is een verwend kut Marrokje die vroeger de (toen nog) auto-radio-cdspeler uit de auto's kaaide toen ie 14 was,... en nu hij een boven modaal salaris heeft gaat hij rappen over Wilders ? het is verschrikkelijk dat zo'n ventje uberhaupt geld krijgt van autochtone productie bedrijven.

hij krijgt van mijn pas sympathie als hij rapt: 'Ik zorg dat alle Marroc's terug gaan naar ons Vaderland, je weet toch... lekker warm... lekker terug' :arrow:
Pim we never forget you!
DerMauz

Return to Extreem rechts nieuws en nieuwsberichten.