Insider, blanke bevolking euthanaseren en muslims importeren

Extreem rechts nieuws en nieuwsberichten.
Rechtse nieuwsberichten geschreven door rechtse mensen zals u en ik op basis van relevante zaken en nieuws berichten.

Insider, blanke bevolking euthanaseren en muslims importeren

Postby Führer » Sat Nov 08, 2014 1:53 am

Terwijl er 30% van de bevolking is geimporteerd, om het werk te doen wat Nederlanders niet willen doen en om onze pensioenen te betalen worden er elk jaar vele duizenden Nederlanders geeuthaniseerd. Nu doet een insider een boekje open, zo worden er elk jaar meer en meer Nederlanders vermoord met simpele excuses als depressie, Blindheid. Autisme. Niet verder willen leven na het verlies van een partner. Of gewoon: klaar met het leven.
Dus niet alleen de zwakke en de oudjes worden bij de duizenden afgemaakt maar nu ook mensen die een beetje depressief zijn.
Een simpel spuitje en er is weer een mens vermoord.... en dat noemt zich samenleving waar iedereen die ietwat verdrietig of ziek is genadeloos wordt afgemaakt.

"Controle euthanasie schiet tekort"
Elk jaar stijgt het aantal mensen dat euthanasie wil Elk jaar stijgt het aantal mensen dat euthanasie wil ANP
Toegevoegd: vrijdag 7 nov 2014, 13:16
isis-euthanasie.jpg

Blindheid. Autisme. Niet verder willen leven na het verlies van een partner. Of gewoon: klaar met het leven. Stuk voor stuk zijn het recent aanleidingen geweest om euthanasie te vragen èn te krijgen. Maar klopt dit wel met de bedoeling van de euthanasiewet? Voor het eerst borrelt er interne kritiek naar buiten vanuit de toetsingscommissies.
'Zorgvuldig'
oudjes-vermoorden-door-staat.jpg
oudjes-vermoorden-door-staat.jpg (13.49 KiB) Viewed 2145 times

In de bijna tien jaar dat ethicus Theo Boer in een toetsingscommissie zat en controleerde of de euthanasie volgens de wet verloopt, zag hij 4000 dossiers voorbij komen van mensen die dood wilden en dat ook mochten. Bijna altijd gaf hij met overtuiging het stempel 'zorgvuldig'. Maar de laatste jaren ziet hij meer en meer voorbeelden waarvan hij vindt dat ze geen euthanasie hadden mogen krijgen.
Maatschappelijke discussies

Maar zijn stem legt het steeds vaker af tegen die van de andere commissieleden. Boer nam in afgelopen september afscheid van de toetsingscommissies. Nu is hij Lindeboom hoogleraar Ethiek van de Zorg aan de TU Kampen. Over de in zijn ogen omstreden gevallen, wil Boer een maatschappelijke discussie. Hij staat daar niet alleen in. In Nieuwsuur ondersteunen drie huidige leden van de regionale toetsingscommissies zijn zorgen, op anonieme basis.
Gewetenspijn

"Ik krijg er toenemend gewetenspijn van. Omdat, als je twee artsen kunt overtuigen dat je ondraaglijk lijdt, alle lampjes voor de toetsingscommissie op groen staan. Ik vond dat patiënt in kwestie nooit het euthanasietraject in had mogen gaan", zegt een van de leden tegen Nieuwsuur.

Een ander zegt: "Ik blijf dit niet nog heel lang doen. Ik vind dat het de verkeerde kant opgaat met euthanasie in Nederland. Het vlak is wel degelijk gaan hellen, en ik voel me er mede verantwoordelijk voor als ik in de commissie zit die erbij staat en ernaar kijkt." En: "Het wordt tijd voor een open brief van kritische leden van de toetsingscommissies, waarin zorgen geuit worden."
Reactie

In Nieuwsuur reageert voorzitter Willie Swildens van de vijf regionale toetsingscommissies euthanasie op de interne kritiek.

Vragen en/of opmerkingen? Mail: Hans.Kema@Nieuwsuur.nl of Camelea.Buys@Nieuwsuur.nl
Trefwoorden kritiek, euthanasie, euthanasiewet, Theo Boer, toetsingcommissie

http://nieuwsuur.nl/onderwerp/718898-co ... ekort.html
Führer
Site Admin

Return to Extreem rechts nieuws en nieuwsberichten.