Links, Rechts-Nederland strategie

Extreem rechts separatisme, extreem rechtse helden, extreem rechtse martelaren en extreem rechtse acties.
Gevallen en vermoorden kameraden.
Extreem rechtse literatuur, geschiedenis actuele informatie
Forum rules
STEMADVIES: PVV!

De PVV strijdt ook voor ons stem PVV.

Links, Rechts-Nederland strategie

Postby Führer » Fri Dec 11, 2009 11:05 am

De Links-Nederland en rechts-Nederland strategie kwam ik eeen tijdje geleden tegen op het internet die vond ik zelf ook erg intressant.
Ik kan het artikel niet meer terug vinden maar de strekking was als volgt.
Er zou een revolutie komen in Nederland gesteund door zowel extreem links als extreem rechts in 2010 als ik het goed heb.
Deze revolutie verwijdert dit criminele regime en verdeelt nederland dan in 2 aparte staten 1 staat voor alle Links denkende mensen en multiculturelen en 1 staat voor alle rechts denkenden Nederlanders.
De verdeling zou dan zijn Links nederland alles wat west van Utrecht ligt en rechts-Nederland is alles ten oosten van Utrecht.
Utrecht zelf zou of de gezamelijke hoofdstad worden of het zou vernietigd worden als een symbool naar de hele wereld om te laten zien dat het oude nederland nmiet meer is maar dat er een nieuwe werkelijkheid bestaat.

Dit creert een ideale wereld voor zowel alle multiculti's als voor de rechtse Nederland, Rechts-Nederland kan wee veilig over straat zonder bang te zijn voor gangsters, oorlogs misdadigers, gefrustreerde krakers, gefrustreerde allochtonen, immigranten die met 8 in een flatje leven en dat soort ongein.
En Links-Nederland kan lekker doorgaan met zijn masochistische zelf vernietiging linkse beleid. Een bijkomend voordeel is dat als het land faliet gaat net als een bedrijf dat faliet gaat dat alle afspraken komen te vervallen. En het bedrijf lees land gaat weer verder onder een nieuwe naam en een schone lei.
Zijn we meteen af van alle misdadige afspraken die de linkse criminelen hebben afgesproken de laatste decennie.
Its time to take our nation back!
Führer
Site Admin

Return to Extreem rechts separatisme, Helden, vrijheidsstrijders en martelaren