Uw mening over massa immigratie!

Verplicht leesvoer bij eerste bezoek, en uw mening over extreem-rechtse zaken.

Wat vind u van massaimmigratie?

Ik vind het helemaal niets, waar is mijn keuze vrijheid als ik gedwongen wordt om in een multiculti samenleving te wonen?
26
76%
Een beetje immigratie vind ik niet erg maar wat er nu gebeurt is totaal krankzinnig elke stad is hetzelfde lijkt allemaal op istanbul.
6
18%
Top man weg met die blanken (ik ben een stinkende hippie).
0
No votes
Mij boeit het niet hoor ik heb een goede baan en van allochtonen heb ik geen probleem.
2
6%

Total votes : 34

Uw mening over massa immigratie!

Postby Führer » Sun Dec 20, 2009 11:37 pm

De massa emmigratie neemt zeer grote vormen aan, nu is 20% van de bevolking allochtoon.
Het cbs berekent dat in 2050 1/3 van de Nederlandse bevolking allochtoon is. Let wel op dat in die berekening een allochtoon alleen de eerste en tweede generatie allochtonen is. Het is dus veilig om ervan uit te gaan dat minder dan 50% van de bevolking in 2050 blank is.
Führer
Site Admin

Re: Uw mening over massa immigratie!

Postby Copaloca » Wed Oct 12, 2011 10:19 pm

Polen zijn toch ook blank? Ik ken er een paar van werk en die hebben net zoveel hekel aan dat donkere tuig als ik.
(wij)
Verder zal ik even zeggen wie ik ben en wat ik er allemaal van vind.
Ben 24 jaar oud, een PVV aanhanger maar heb niet zoveel met dat joden gedoe. Vind het wel goed dat er af en toe wat actie in de gaza strook is. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben dus tegen massa immigratie en van mij mag al dat Marokkaans tuig het lang uit. Of zet ze alle 670.000 op een booreiland. Hiermee bedoel ik dus turken,indo's en al dat andere zooi.
ps. ik voel me al helemaal welkom hier ^^
Copaloca

Re: Uw mening over massa immigratie!

Postby Copaloca » Mon Nov 14, 2011 7:11 pm

Zolang er Nederlanders zijn die wel kunnen werken maar dat niet doen omdat ze een uitkering hebben of een andere vorm van riante beloning niet nee.

Het brengt ook een deel concurrentie terug wat er niet was door de grote bouwbedrijven die al het werk verdeelden. Daar hadden ook de kleinere bouwbedrijven last van. Wel vind ik dat er nu een vorm van concurrentie vervalsing bij is gekomen omdat veel aannemers geheel of gedeeltelijk zwartwerken. Wat ook wel weer begrijpbaar is door de hoge belastingdruk in Nederland.

Daarom moet iedereen maar doen wat hij denk dat het beste is voor zichzelf.
Copaloca

Return to Verplicht leesvoer bij eerste bezoek