Wat is acceptabel om op te offeren voor de goede zaak?

Verplicht leesvoer bij eerste bezoek, en uw mening over extreem-rechtse zaken.

Wat % vidt U acceptabel om op te offeren voor de ideale samenleving?

0% Ik been een stinkende hippy en denk dat iedereen rijk kan zijn zonder te werken.
2
11%
1% is acceptabel in een burgeroorlog met een successvolle uitkomst
0
No votes
5%
0
No votes
10%
3
17%
25%
1
6%
50%
2
11%
95% Totale oorlog net zolang totdat alleen de echte Nationalisten overblijven.
10
56%

Total votes : 18

Postby Führer » Sat Jul 24, 2010 3:26 pm

Elke revolutie en verandering van de macht op ondemocratische wijzen gaat gepaard met bloedvergieten en oorlog maar wat is voor U acceptabel?
De Russen leden ertg zwaar in de tweede wereld oorlog en verloor 20% van zijn bevolking, Duitsland zelf verloor +/- 10% van zijn bevolking toen het ziich onvoorwaardelijk gewonnen gaf.
Het Multiculturele fascisme gokt op een ideale samenleving door alles en iedereen door elkaar te mengen met de kans op totale vernietiging van het ras en bevolking Wat is een acceptabel verlies voor U om een Extreem-Rechts land te stichten?
Führer
Site Admin

Re: Wat is acceptabel om op te offeren voor de goede zaak?

Postby Blanke » Thu Mar 01, 2012 3:14 pm

Alles moet als kleine prijs worden gezien. Voor onze kinderen, zodat hun in een blanke cultuur op kunnen groeien zoals onze opa's en oma's die nog kende. Die verziekt is door de invloed van de positieve dicriminatie en door de landverraders in Den Haag. Daardoor zeg ik dat er geen offer te groot is voor het beschermen van ons geloof en afkomst. En ook al is het een ongelijke strijd; degene die strijden met een oprecht doel zullen meer geven als wie dan ook.
Blanke

Re: Wat is acceptabel om op te offeren voor de goede zaak?

Postby berkenkruis » Mon Jun 11, 2012 3:55 pm

95% totale schijfopruiming en alles opnieuw installern maar nu goed. Het moet natuurlijk geen 95% zijn maar als het gebeurt ga ik niet huilen.
berkenkruis

Return to Verplicht leesvoer bij eerste bezoek